luni, 7 decembrie 2015

Curatare filtru centrala termica

Montare corecta si curatare - filtre Y - Salut,Am o centrala termica montata in 200 si are decat filtre, ambele in forma de Y, pe cele retururi . Vreau sa desfac filtrul Y de pe returul centralei termice, pentru a-l curata, dar nu reusesc. E strans serios, si nu am aplicat forta maxima pentru a .

Filtrul este usor de folosit si de spalat, poate fi folosit timp de de luni, cu interval de curatare o data la trei luni. Cu solutia asta puteti curata centrala de depunerile de calcar.


Eu am cateva centrale termice desfacute si va pot pune ceva poze sfaturi foarte practice pentru buna lor functionare. Un filtru magnetic pentru reducerea depunerilor de calcar.

Am centrala termica Niagara cu filtru pentru apa si acesta s-a murdarit tare mult. Stie cineva cum se procedeaza la curatarea acestuia?


Y de impuritati avand rolul de a proteja centrala termica de impuritatile. Filtrul Y reprezinta prima etapa de filtrare din orice sistem (instalatie), filtrarea grosiera.


IVP Instalatii, Centrale termice germane, Piese Schimb, Filtre apa, Pompe . Trebuie curatat acel filtru pentru ca este colmatat.