joi, 24 decembrie 2015

Palette nuante ciocolatiu

Bucură-te de NOUL Palette Deluxe Intense OIL-Care Color – Selecția de culori. Palette Deluxe UIL Ultra Intensive Lightener. NOUA Palette Intensive Color Creme cu Ultimate Keratin.

Vopseaua ta preferată oferă o intensitate de lungă durată a culorii și o strălucire radiantă . Vopsea Palette Deluxe Șaten Ciocolatiu 7(poze înainte și după vopsire). După un timp îndelungat în care părul a fost vopsit nuanțe de . Daca vrei si tu un par ciocolatiu, trebuie intai sa stii ce nuanta de ciocolata te avantajeaza tinand cont de culoarea pielii si a ochilor.

Vopseaua de par Palette este o nuanta permanenta pentru culori uimitoare cu ulei, nuanta care ingrijeste cu Serum cu Uleiuri, contine o formula bogata, acum . Vopsea de par saten ciocolatiu 75 100ml Palette Deluxe. Pentru nuante incredibile, boga te ale culorii ce se men ine intensa pentru mult timp s i un par plin . Oricum, din Color Gloss mi-am ales o nuanţă foarte simpatică pe cutie,.


Si eu tot vopseaua asta am incercat-o, si in loc sa-mi iasa ciocolatiu, . Va amintiti cu cat stoicism am spus NU vopselei spuma de la Palette, pe care am. Palette Color XXL este noua vopsea permanenta de la Schwarzkopf.