vineri, 11 decembrie 2015

Cuverturi crosetate din patrate

Patura Patchwork, Revista Usor de Crosetat. Așa cum e și prima mea cuvertură croșetată din pătrățele.

Explore Silvia's board Paturi,cuverturi, perne crosetate on Pinterest, the world's catalog of ideas. Afghans, Bedspreads and Crochet pillow. Am tricotat patratele pe care le-am prins unele de altele cu croseta, in acelasi mod ca si la prima paturica, dupa urmatorul sit. Articole despre cuverturi crosetate -lace bedspread scrise de mayaburzo. Top dantela patrate-model de prezentare . Pe această pagină puteţi urmări o listă cu tutorialele pătratelor pentru pătura vintage.


Cine gaseste modele de coverturi sa le posteze aici. Club pitici - Lucru de mana, craft, hobby. Paturi crosetate - Accesorii crosetate - Forum discutii. Aug 2010Patratele crosetate de tot felul - Articole crosetate.


Magia crosetei: Cuverturi crosetatemaryssa-magiacrosetei. S-ar putea să îţi placă şi: Modele de paturi crosetate. Articolul unei cititoare m-a inspirat sa realizez o cuvertură din patrate crosetate cu metoda patratelor Granny.


Am de gand sa-mi crosetez, candva, o patura din patratele bunicii. Imi plac si mie cuverturile din bucati, dar n-am experienta la crosetat. Tesaturi si textile Produse Asemanatoare cu: CUVERTURA DE PAT. PATRATELE DIN DANTELA DE BUMBAC ALBA CROSETATA MANUAL, . As dori sa realizati pentru aceasta provocare un produs crosetat.


Si eu am niste patrate maaari crosetate,pentru o paturica la fata, doar . Lucrez cu drag un poncho cu patratele sunburst flower granny. Cat ar costa o pătura tricotata manual,din pătrăţele -mai multe culori, cusute.