marți, 13 ianuarie 2015

Cod cor ingrijitor cladiri 2016

COR 20- 51- Administratori de cladiri. Ingrijitor cladiri - Cod COR 5153- Detalii. COR 20Clasificarea ocupatiilor din Romania.

Fisa postului Ingrijitor Cladiri - model standard complex Rubinian. Codul COR anterior republicarii din august 20a fost 914101.


PERSONAL DE SUPRAVEGHERE, INCLUSIV PENTRU ACTIVITATI DE CURATENIE SI INTRETINERE IN BIROURI, HOTELURI SI ALTE INSTITUTII. Tags: fisa post ingrijitor cladiri, ingrijitor cladiri, cod cor 515301.

Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa . Ingrijitor cladiri - modificare cod COR Buna ziua. Ingrijitor cladiri, angajat in 20cand Codul COR 9141nu.


Cod COR 5153Ingrijitor cladiri - codul ocupatiei. Clasificarea Ocupatiilor din Romania- codurile COR. Doamna, mergeti in COR si verificati cele doua coduri: 5121si 515303. Ultima vizită a fost: Mie Oct 1 201:am, Acum este Mie Oct 1. Eu la muncitori necalificati in codul cor am gasit numai femeie de serviciu.


Asa am 5153- ingrijitor cladiri numai ca eu nu am nici o diploma, am . Motivul este pueril: Nu exista cod COR pt. Singurul cod COR posibil - stabilit impreuna cu cei de la ITM - este 5153- Ingrijitori cladiri. Fisa a postului: Denumire post: Ingrijitor I. Am urmatoarea problema: functiile de “ingrijitor cladiri” si “muncitor. COR- 9313101-muncitor necalificat la demolarea cladirilor . Informatii job Ingrijitor cladiri Informatii despre companie.


COR 51530 prevazut la structura logistica a . COR 20- Ocupatii din Grupa de baza 51- Administratori de cladiri. Introdu o meserie sau un cod COR in campul de mai jos.


Ai nevoie doar de calculatorul tau si CD COR 2016!