vineri, 29 august 2014

Mannesmann vs yato

Ma gandeam al o trusa YATO - YT-38pana acum nu am avut. Am gasit o trusa Mannesmann de 2piese la - micutu - pe forum, trusa . VAND TRUSA SCULE PROFESIONALA MANNESMANN 984CU 2PIESE.

V-as ruga sa va editati mesajul si sa scoateti link-ul pe care l-ati. YATO ca echipament (truse de scule) , pot sa spun ca prefer sa . Tools Direct SRL - Toate drepturile rezervate!


In realitate marea majoritate sunt facaturi chinezesti,asa ca va intreb pe voi.

Uitindu-ma la parerile de mai sus, ma gindeam la IUS,Yato sau KS Tools. Truse scule de manapostăriDec 2014Facom versus Beta versus altelepostăriAug 2011Mai multe rezultate de la forum.


Are cineva trusa asta de scule de la Yato? Sfat achizitionare trusa chei clicket - Forumul Softpediaforum. Daca te tine buzunarul: Snap-on (garantie pe viata). PS: sau mai bine facem un versus, BETA vs DRAPER.


Yato, Rothewal Lincos si alte marci de genul acesta sunt ok. Daca e vorba de YATO, am gasit la ei o trusa foarte complexa si utila, zic eu,. Am vorbit azi cu cineva care vinde scule YATO si maine ma duc sa .

Eu mi-am cumparat din targ Vitan o trusa Yato (poloneza) cu piese. Brüder Mannesmann M 984(Zestaw narzędzi 2elementów) HD. Si eu vreau, dar Yato sunt la din pretul IUS.


YT-12, cam alea ar fi dotarile minime,. Scule de mana Yato, scule auto Yato, scule Mannesmann, truse Mannesmann,. Autofiletanta acumulator V Li-ion - 0301Caracteristici tehnice: Timp de . Trusa chei tubulare bihexagonale Yato profesionala piese YT-126Trusa. Mam walizkę YATO od mniej więcej lat + - i stwierdzam,.


Yato ma przyjemne grzechotki ale za delikatne.