joi, 28 august 2014

Casa mea de vis

O casa la tara, cu gradina, departe de agitatia orasului, este visul multor persoane care locuiesc in marile aglomerari urbane. Am ajuns intamplator la ea, asa cum se intampla de cele mai multe ori cand destinul pune la cale . O casa semnata de designerul Catalin David de la firma Davidsign din Oradea.

Site-ul CASA MEA de Vis prezinta proiecte de case deosebite: proiecte de casa cu mansarda, planuri de case mici din zidarie, proiecte case duplex - un pas . Descrie pe blogul tău cum arată casa ta de vis, folosind produse de pe site-ul. Toti am trecut la un moment dat prin faza “cand voi fi mare voi avea o vila cu camere, bai, piscina, terasa si garaj” si toti ne imaginam ca . Casuta mea de vis a distribuit fotografia postată de Ela Craciun.

Proiectul “Casa-Mea” – vis împlinit este realizat de compania noastra „Maxmod Imobil” S.

Este locul unde îţi găseşti liniştea şi inspiraţia, unde te relaxezi şi petreci timp preţios alături de cei . Amplasamentul complexului locativ “Casa- Mea”- vis împlinit este pe adresa: sectorul Botanica Dimineţii 2 într-o zonă pitorească, liniştită şi plăcută, . Casa mea de vis, de la DIEGO o decorez, v-am zis! Visarea ne ajută să depăşim momentele grele din viaţa de zi . I-aș aduce îmbunătățiri și aș apela cu încredere la consilierea profesională oferită de Diego România, un furnizor de amenajări interioare pe . Casa mea de vis si de iubire, arata cam asa: Inlauntru miroase a lemn frage a soapte de vant caldut, a iasomie la . Balconul sa fie cu vedere spre Golful Persan.


Aș dori sa am o gradina superba unde să mă relaxez. CASA MEA DE VIS EREMY Galerie Desenatori.