vineri, 21 august 2009

Vopsea pentru textile carrefour

Nu este recomandat pentru tesaturi pur sintetice, microfibre,puf de gasca, textile impregnate sau care nu se spala. Procameleon - Magazin vopsea materiale textile. Vopsea pentru material textil Culoare: BLU JEANS Utilizare: In masina de spalat.


Am gasit la brico o vopsea de desenat pe textile. Vopseaua columbus poate fi folosită şi pentru vopsirea firelor de tricotat din lână. In primul rand m-ar interesa unde pot gasi vopsea pentru textile si in ce.


Carefour un produs care improspateaza culorile dar daca ai.

Exista vopsea textila, intreaba la un magazin de vopseluri.

DianaDumitrescu a scris: Pliculetele de vopsea Gallus (Astral) nu mi-au ajuns. Intamplator am gasit la dm vopsea textila pentru masina de spalat (initial planuiam sa o iau de pe ). Am folosit Simplicol Textil-Echtfarbe in . Vreau sa vopsesc niste lana in alb, aveti idee unde as putea gasi vopsea?


Am intrebat si la Cora, si la Carrefour, am fost si la Bricolage la . REAL sau DM (cred ca si Carrefour, nu stiu sigur) In rest mai poti incerca la . Vopseaua pt textile Jacquard Acid Dyes produce cele mai vii colorari posibile pe tesaturile precum matase, lana, casmir, alpaca, pene sau . Vopsea pentru piele + 25ml - neagra , Vodan,. Vopsea CS Maro pentru piele intoarsa 1ml - Vo.


La Dedeman puteti alege oricare din cele 1produse din categoria SPRAY VOPSEA. Preturi pentru SPRAY VOPSEA de la 1lei. Страница 4из 5- Lidl, Ikea, Марка Auchan, Carrefour, Hm, Next, Zara.


Vopsea pentru textile; Spray pentru textile; Pret 2lei. Trebuie sa fie vopsea textila praf, NU din aceea pentru desen pe textile,.