marți, 25 august 2009

Kirby avalir pret

E foarte bun kirby, din nefericire pretul este putin spus prohibitiv. Bănuiesc că este vorba de un Kirby Avalir. Kirby's Avalir G10D Vacuum Cleaner has a .

Eu i-am zis sincer că am auzit de preţ şi anume 1milioane. Eu cunosc firme care fac bani din asta si nu dau pe Kirby pretul asta, asta ce . Shop for the Kirby Sentria Upright Vacuum at the Amazon Home Kitchen Store.


Kirby Avalir G10D Vacuum Cleaner with Tool Attachments, Shampooer,.

Buy Used and Save: Buy a Used Kirby Avalir G10D Vacuum Cleaner with Tool Attachm. Curăţenia are cu totul alt sens cu sistemul de curăţenie şi accesoriile Kirby Avalir. Conceput pentru a curăţa în profunzime, protejează şi menţine valoarea . Aspirator Kirby Sentria model 20+ accesorii optionale. In pret sunt incluse cutia cu Kirby si toate accesoriile venite la . Just showing what a Kirby Avalir looks like and features it has.


Cand mi-a spus insa pretul aspiratorului, am inghitit in sec si mi-a venit. Suntem atat de saraci ca macar o curatenie Kirby ne putem permite .