vineri, 5 iulie 2013

Plafon auto dezlipit

Proprietarul stia cum se comporta panza (a schimbat o data plafonul ). Ala e normal sa aiba un sant in el,nu este dezlipit. HELP - Tapiterie plafon prabusita - Tehnic (MKMK2)Apr 2004Mai multe rezultate de la vwforum.

Discutie despre Cum sa lipesc tapiseria de pe plafon ; desprindere. Pagini similaresalut, la un opel mi s-a desfacut tapiteria plafonului.


Tapiteria plafon ALLROAD AC- probleme - cauze si rezolvari. Pavilion dezlipit, Panza plafon dezlipita - Reno.

Asa este in toate colturile ale masinii, in fata mai putin, in spate asa cum e . Am dat jos cartonul pe care vine lipita, am luat material textil auto, o cutie de . De citeva zile pinza de pe plafon s-a dezlipit si imi atirna in cap. Din ce am citi pe net (alte marci auto) . A inceput sa mi se dezlipeasca plafonul, oare as putea sa il lipesc.


Am luat preturi de la diversi tapiteri auto si erau pe undeva pe la . Curios cum de s-a dezlipit materialul de pe stalpi,la etapiteria are cumva si burete? Doar plafonul are un strat subtire de burete.


Eu am pus o pioneza gri, dar era dezlipita cca.

In masina era un dezastru total, iar tapiteria de pe plafon era rupta. Voiam sa te interb daca plafonul tau a rezistat fara probleme si nu s-a dezlipit la . Modalitare de demontare si extragere din habitaclu a plafonului.


Vectra B1-Demontare plafon - Duration: 20:55. Opel astra g kombi 20jaar klaar plafont Repair Car. Ajutor s-a dezlipit plafonul Probleme tehnice - C Klasse.


Poti sa mergi la un tapiter auto , eu asa am facut cand mi-am reparat scaunul la . Materialul textil de pe plafon odata dezlipit nu mai poate fi lipit la loc, singura. Noi va oferim servicii de reconditionari, reparatii plafoane auto cu material textil.


Materialul odata dezlipit nu se mai poate lipi la loc,pentru ca intre materialul textil ce s a desprins si plafon este un strat de burete . M-am trezit cu plafonul dezlipit pe timp de iarna.