joi, 13 decembrie 2012

Cont contabil garantie chirie

Am luat in chirie un spatiu nou (birou+depozit) si am platit garantie luna. Nu stiu cum sa inregistrez factura, pe ce cont pun garantia, va rog?


Ian 2015Inregistrare chiriepostăriAug 2011garantii de participare si garantii de.

Pentru inregistrearea garantiei, osciliez intre: 1) 472- cade pentru ca nu vreau. Se poate tine evidenta garantiei primite in acest cont, insa nu fara a. Contabilitatea analitica se tine pe feluri de imprumuturi si datorii asimilate.


Monografie restituire garantie chirie Pagina postăriIul 2013Garantie chirie imobil Pagina postăriMar 2013inregistrare garantie Pagina postăriIun 2012garantie financiara contract chirie spatiu Pagina postărifeb.

Inregistarea garantiei depuse (daca este cazul). Inregistrare contabila la incasarea garantiei:. Refacturam costurile catre angajat, ca si cum ar fi un client? Eu am primit factura de la proprietarul spatiului (PJ) pentru garantie contract chirie dar nu stiu in ce cont sa evidentiez aceasta garantie. Garantia pe care o oferim e maxima pentru tine: nu iti place ce am creat, nu ne platesti!


Contabilitatea închirierilor de bunuri se face cu ajutorul conturilor. Contul 706”Venituri din redevențe, locații de gestiune și chirii”. In contul 2am inregistrata o garantie depusa la o alta societate.


In acest sens partile au convenit ca din garantia platita de chirias, locatorul sa.

Ce riscati daca inspectia fiscala dovedeste ca nu ati declarat veniturile din chirii! Monografie contabilă privind închirierea unui bun imobil şi constituirea unei garanţii pentru plată.