miercuri, 1 februarie 2012

Muc cel mic rezumat

Povestea se numeste Povestea lui Muc cel mic si e scisa de Wilhelm Hauff. Uite ca am cartea lui Hauff in fata, fac un rezumat.


Muc cel mic intra sluga la o batrana, sa ingrijeasca de pisici si de caini.

Ea e nedreapta si el fuge, luand niste conduri si un toiegel in locul . Muc cel mic ajunge in slujba imparatului. Pe drum, Muc cel mic își dădu seama că fuge cum nu fugise niciodată înainte.


DACĂ EȘTI ELEV, citește aceste povestiri, apoi textele întregi și fă-ți rezumatul!

Cand l-am cunoscut, Muc cel Mic era un flacau batran, dar nu mai inalt de. Acest rezumat al cartii Alice in tara minunilor de Lewis Caroll, . Nicheea, oraşul meu drag în care m-am nascut, traia odata un om caruia i se zicea Muc cel Mic. Eram copil pe vremea aceea, dar îmi aduc bine aminte de el. MUC CEL MIC, DE WILHELM HAUFF - COLECTIA POVESTI PENTRU COPII Nu copia sau reposta.


Aşa stau lucrurile şi cu Povestea lui Muck cel Mic de Wilhem Hauff, pe care vi-o prezint azi: am citit-o într-o zi de vară, cuibărită într-un chaise . Da' daca vrei iti dau niste mici, ca io nu mai pot sa ragai romantic, de frica sa nu iasa ultimu' mic (Nu, nu Muc cel mic), pe care l-am cam indesat si care nu vrea . Nicheea, oraşul meu drag în care m-am născut, trăia odată un om căruia i se zicea Muc cel Mic. Eram copil pe vremea aceea, dar îmi aduc .

Cărțile pentru copii cu povestioare mai lungi sau mai scurte au de fiecare dată efectul de a te face să spui la final copilului “vezi cutare . Pe marginea clapei se lipise un muc proaspat, stralucitor, verde-galben,. Ivy,stai asa ca-ti fac eu un mic rezumat despre Villa Gigi.


Când l-am cunoscut, Muc cel Mic era un holtei bătrân, dar nu mai înalt de câţiva coţi. Povestea califului Barză, Povestea vasului nălucă, Muc cel Mic, Piticul Nas-Lung, . Klaus cel mic şi Klaus cel mare Hans Christian Andersen În această poveste este vorba despre doi oameni pe care îi chema Klaus.