marți, 28 februarie 2012

Ce inseamna cand spargi o farfurie

Iar atunci când nu reuşim din prima, se întâmplă precum unei. E ceva ce nu mai suport şi nu înţeleg de ce se întâmplă aşa, . Primul lucru pe care o ghicitoare il vede in cafea atunci când intoarce ceasca se.

Eu de fiecare dată când sparg o farfurie plâng că mi-am desperecheat vesela,. Nu știu… la mine, indiferent de nervi, e mai mult o tragedie. Se crede că nu e bine să laşi mâncare în farfurie, pentru că vei avea parte de un soţ urât sau că te va părăsi bărbatul.


Bunicile noastre spuneau, cand eram mici, ca daca spargi un pahar.

La nunta: este bine sa se sparga pahare sau farfurii, prezicandu-se in . Când o pisică neagră îţi taie calea înseamnă că e de rău. Dacă din nebăgare de seama ai spart o farfurie, te consolezi cu ideea că ai spart. Se spune ca daca spargi o farfurie s-a dus un necaz,ghinion.


Chinezi cred ca daca spargi o farfurie inseamna un . Daca visezi ca spargi farfuriile din casa este un semn de castiguri banesti. Daca farfuriile sunt mici in vis atunci inseamna ca vei beneficia de . Daca spargi oglinda poti sa ai ani de saracie sau, in câte bucati se sparge,. Când trasneste usa, e semn ca te vei muta din acea casa“;.


Eu am vrut sa servim cina si prima farfurie pusa cu mancare a alunecat pana la . Ce inseamna cand versi sare si alte superstitii legate de alimente. Afla de aici ce poti pati daca spargi o oglinda!