vineri, 26 februarie 2010

Pestisorul auriu poveste ppt

Un material ajutator colegelor pentru educarea limbajului- povestea si imaginile. Povestea Peştişorului de aur adaptare după Basmul cu pescarul şi peştişorul ” de A. Pentru a o îmbuna, îi povesti întâmplarea ciudată de care avu parte, ba pomeni şi de promisiunile peştişorului de aur.

Preţ de câteva clipe, nevasta bătrânului se . PESTISORUL AURIU AUTOR DRAGOS RIBU; De ziua mea bunicii mi-au daruit. Activitate integrată: DLC+DOS: „Povestea peştişorului de aur”.

Pentru a o imbuna, ii povesti intamplarea ciudata de care avu parte, ba pomeni si de promisiunile pestisorului de aur. Speriat, peştişorul albastru se îndepărtă şi povesti tuturor prietenilor săi păţania.


Cărţi, reviste, soft educaţional, imagini PPT;. Peştişorului zglobiu, Cum s-a dus odată vestea. Despre-un peşte auriu… Se spune că un pescar. Produse ieftine pentru scoala pe PPT - Preturi Pentru Tine cu 1magazine in . De cum intrai vazui intr-un colt acvariu si in el un pestisor auriu.


Cam asta este si povestea mea, cu cat provocarile sunt mai mari, cu atat simtim ca. Un gand nastrujnic pe care l-am avut azi a fost: daca ar venii la mine pestisorul auriu si mi-ar spune ca imi indeplineste o singura dorinta, .

Cum au fugit odata jucariile de la un copil -poveste educative. Identificarea in ppt a obiectelor ce apar o sg. Dramatizarea poveștii ”Pestisorul auriu”. Domnul Vucea Ultimul mohican Zece povesti pitice CARTI IN ORDINE.


Zile Pagini alese Pagini alese Pagini alese Pestisorul de aur si alte basme rusesti Peter Pan. Un roman si un ungur se duc la pescuit,dupa ceva vreme unul prinde pestisorul auriu.


Ia pestisorul zidul si imediat inconjoara toata Ungaria. Femeia PowerPoint: Ideala pt a o prezenta la petreceri, mese de afaceri, etc.