marți, 9 februarie 2010

Aspirator par pisici

Philips clasa A, model ProwerPro Expert 2. Păr de pisică pufos și mărunt, prezent pe așternuturi, pe covoare, canapele și. Aspiratorul tradițional e greoi și mi-e lene să-l folosesc.

Cu aspiratorul modern Dirt Devil această problemă e rezolvată - curat și igienic! Ideală pentru îndepărtarea părului de pe pătuţul câinelui sau pisicii precum . Nu te grabi sa cataloghezi aspiratoarele iRobot din seria Roomba drept un simplu aspirator pentru parul de pisica, caci ele dispun de un sistem . Aspirator multifunctional Fakir cu acumulatori Li-Ion 15V, Lampa puternica LED cu semnal avarie, Perie electrica par animale - min functionare continua, .

Aspiratorul este un accesoriu obligatoriu in orice casa in care exista un caine sau o pisica. Matura nu reuseste sa adune eficient parul si praful, lucru pe care . Aparat vacuum Shed Pal, pentru inlaturarea parului de animale - Inlaturati cu usurinta parul nedorit de caine . Aspirator Bosch BSGL321Caracteristici produs Putere consumata: 3- max.


W Reglare electronica a puterii de aspirare, prin buton rotativ Maner . Afla cum poti curata rapid parul de pisica sau de caine lasat pe canapea,. Peria pentru naparlire aduna parul mort si aspiratorul strange parul, . Parul de animale din casa este de foarte multe ori un motiv de ingrijorare, de stres.


Leya, poti sa imi spui daca are si perie speciala pt par de.

Eu mai am un aspirator pt par de animale special pe care am dat mil,va . Sofa şi o pisică odihnindu-se pe o mobilă de sprijinit picioarele. Iată câteva metode simple de curăţare a părului. Părul de animale poate fi foarte dificil de eliminat, în special din ţesături precum mocheta sau tapiţeria. Un aspirator cu o duză turbo este alegerea corectă pentru . Perie aspirator ø - mm pt par de animale (catei si pisici).


Suitable for all normal household vacuumcleaners. Am si eu nevoie de un aspirator special pentru par de animale. Am o pisica si lasa mult par, care intra in covor, si m-ar interesa un aspirator .