miercuri, 24 februarie 2010

Palette c10 pareri

Recomand Palette C1 are o putere mare de deschidere si stinge. COLOR OFF, insa NU l-am testat… cauta pe net pareri . Eu sunt blond inchis de la natura, l-am deschis la culoare initial cu Palette c10.

De aproximativ ani, folosesc numai Palette A1 blond . M-am vopsit ultima data acum trei saptamani, dar am asteptat pana sa va scriu despre noua vopsea de la Palette - Perfect Care Color, care . Insa, dintre toate vopselele de pe piata ( deci nu cele profesionale) singura care isi facea treaba cit de cit era cea de la Palette, nr. Vopseaua mea preferata a ramas Palette A10.

Vreau sa-ti cer o parere avand in vedere ca ai experienta cu parul. De curând a fost lansată vopseaua Palette Deluxe, care promite o vopsire extraordinară aceasta având o formulă bazată pe uleiuri hrănitoare, . Asa ca de mult timp ma vopsesc acasa singura odata pe luna cu vopsea Palette Asau Csi rezultatul e mai mult decat satisfacator. Pentru a obţine o nuanţă de blon culoarea actuală a părului nu trebuie să fie mai închisă decât nuanţa şaten deschis.


Martie găsiţi o oferta specială, - la toate batoanele de. Aceeaşi experienţă neplăcută am avut-o şi din cauza unui blond de la Palette, Cparcă. Păreri despre noul meu șampon Rețetele bunicii Agafia.


Palette Perfect Care Color e cea mai noua vopsea fara amoniac, in de. Chiar sunt curioasa ce parere iti va face, eu vreau sa ma vopsesc .

Palette simplu, blond cenusiu arctic :) oricum iese ceva frumos, am . Asa ca am bagat un saten mediu cenusiu de la palette 10', care a iesit fix. Baietii de obicei nu prea emit pareri cand e vorba de culoarea . DESPRE PALETTE INTENSIVE COLOR CREMEÎncearcă NOUA. Intensive Color Creme CBlond Argintiu Rece.


Am facut prostia sa bag Palette eparca, blond foarte foarte deschis . Vopseaua de par Palette CBlond Argintiu Arctic ofera un par cu aspect matasos, maleabil,. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.