miercuri, 17 februarie 2010

Montare placi osb

REGULI GENERALE DE DEPOZITARE, DEBITARE,. Placa din aşchii orientate OSB (Oriented Strand Board) este o placă . Cu toate acestea, daca nu sunt montate corect, placile OSB pot sa isi schimbe proprietatile si sa nu mai aduca aceleasi avantaje locuintei tale .

Prindere placa OSB pe tavan la case de lemn. Izolarea acoperișurilor înclinate - Etape de montare.


OSB (placă din furnire orientate) este format din fâşii lungi şi zvelte de furnir care sunt. Pentru pereti, placile din OSB se pot monta fie vertical, fie orizontal.

Stiu de cand am montat eu osb pe garajul meu, ca substrat la acoperis ca trebuie lasat un rost de dilatare intre placile de osb. Am auzit persoane care si-au facut incaperi din placi de OSB, am citit. Am montat pe aceasta structura OSB la exterior peste care am prins . Este o placa de material lemnos,construit din fasii plate de lemn cu.


Pe capetele placilor de OSB ,suruburile se monteaza din in 15cm. Intre placi,pe mijlocul capriorului,se lasa la montaj un rost de 3mm.


Exista insa si alte modalitati de a monta gresie sau parchet pe o. Peste stratul de termoizolatie se aseaza placi fibrolemnoase (OSB), placi pe . Placa EGGER OSB are un conţinut redus de formaldehidă, echivalent.

In cazul panotarii pereţilor, rigiditatea maximă se obţine când placile sunt montate. Montarea pe şapă şi plăci de OSB Aşezarea pardoselii direct pe şapă sau pe plăci OSB se poate realiza prin lipire.


Este important ca suprafaţa şapei să fie . OSB (placă din furnire orientate) este format din fâşii lungi şi zvelte de. Pentru pereţi, plăcile din OSB se pot monta fie vertical, fie orizontal.


Inainte de montarea placilor de OSB, pe partile de lemn care vor fi acoperite se efectueaza manual ignifugarea si insectofungicizarea. Placa OSB-2500x1250xmm la cel mai bun pret acum la Dedeman.


Placa de bază este o placă OSB Superfinish, în conformitate cu standardul EN. Utilizarea plăcilor OSB Firestop reduce timpul de montaj şi este mai eficientă .