vineri, 30 octombrie 2015

Limba alba si crapata

Toată lumea ştie că dacă limba este „încărcată şi are pe suprafaţa ei un depozit albicios sau gălbui, înseamnă că avem probleme cu stomacul. O limbă prea albă poate anunţa şi o infecţie cu candida.


Am limba crapata pe mijloc si cate putin pe margini, Medicul de familie mi-a dat.

Afla ce boli se pot ascunde in spatele aspectului ei si daca indica ceva grav sau nu! Afla care sunt cauzele limbii crapate si ce poti sa faci in acest sens!


Catrene despre victoria lui în cursa pentru Casa Albă. Am si eu o intrebare: am limba foarte crapata, asa parca este taiata, chiar nu stiu de.

Toată lumea ştie că dacă limba este „încărcată şi are pe suprafaţa ei un . Limba incarcata, culoarea si textura sunt precum o harta a sanatatii interne. De obicei limba incarcata este alba , dar poate fi si galbena sau. Am limba incarcata ,alba si crapata,am si miros urat mai ales dimineata. Glazura unei limbi normale este foarte subtire si albicioasa.


Am toata limba cu o tenta de alb,dar aproape de baza limbii pe mijloc o „patura” alba mai multa albeata (nu stiu cum sa ma exprim in acest caz) si am o gura urat . Am limba crapata si dimineata cand ma trezesc are o culoare alba. Stirile zilei din Sănătate : Senzaţia de usturime puternică a limbii,.


Intru si eu in clubul celor cu limba incarcata.

Vreau sa va spun ca mie mi sa si crapat pe mijloc, am facut tratament cu Glicerina Boraxata si . La nivelul cavitatii bucale si al limbii, femeile in perioada post-menopauza. O limbă sănătoasă ar trebui să aibă un aspect nete suplu, să fie ușor. Toată lumea ştie că dacă limba este „încărcată” şi are pe suprafaţa ei un depozit albicios.


O limba prea alba poate anunta si o infectie cu candida. Limba inflamata sau cu depunere albicioasa. Aceasta indica faptul ca in organism exista mucus in exces, ca lipsesc unele bacterii benefice si, . Limba umflată reprezintă o condiţie anormală în care toată limba sau doar o parte a ei este mărită, umflată sau destinsă. Cand limba este incarcata si albicioasa pe lateralele partii din spate, este.


In caz de anemie, diaree, diabet, limba se usuca si pare crapata.