marți, 11 noiembrie 2014

Schimbare bec pozitie spate golf 4

Imi poate spune cineva ce becuri trebuie montate pe pozitie spate ? Maşina: Volkswagen; Model: Golf IV Variant 2006; Motorizarea: TDI kw. Golf - Becuri - Golf VI Jettafeb.

Schimbare bec faza intalnire - Golf - Golf IV Borafeb. Cum Schimb Becul De Pozitie Pe Spate La Golf 5? Nov 2007Schimbare bec pozitie - Cum le inlocuiesc?


Imagini pentru schimbare bec pozitie spate golf 4Raportați imaginiVă mulțumim pentru feedback. Semnalați o altă imagineSemnalați imaginile ofensatoare. Leduri de pozitie rosii pentru pozitie spate Vw Golf IV! Cum pot sa schimb becurile de pozitie la un golf ca nu ies din locul unde sunt. Tutorial (DIY) schimbare bec stop VW Golf 5. In spate stopul are un soclu de culoare neagra in care sunt cele becuri de. Cum se schimba becul ars din far la Volkswagen Golf fabricat in 199.


Doriti sa inlocuiti de unul singur becul de faza scurta si lunga la VW Golf noi va. Ca sa ajungeti in spatele farului mai intai trebuie sa demontati . Cum se schimba becul de pozitie din partea dreapta la un VW Passat?

Da, am vazut si eu ca becurile de frana de la Skoda nu sunt la fel ca altele:. Dupa ce l-am scos am observat ca mi se arsese si unul dintre becurile de pozitie de pe dreapta, unul dintre cele care formeaza C-ul. Cum se schimba becul de pozitie spate ptr Octavia 2?