luni, 24 noiembrie 2014

Ma ustura limba

La inceputul lunii aprilie a inceput sa ma usture limba, cerul gurii, buzele si gitul. Am fost la medicul de familie, care mi-a dat glicerina boraxata . Va rog sa ma ajutati nu stiu ce sa ma mai fac.

De luni ma simt rau, ma ustura limba mi-i se crapa dinspre varf spre gat pe zi ce trece tot mai mult. Varful limbii ma ustura ca si cum m-am fript cu ceva ferbinte iar la inceput chiar simteam durere in partea laterala dar acum nu.


Buna ziua, Va rog sa ma ajutati nu stiu ce sa ma mai fac.

Te ustura limba si ai mici formatiuni pe partea superioara? Acest lucru poate indica o lipsa de vitamina C. Pe limba imi apar ca niste cercuri rosiatice unde pielea este mai sensibila. In ultimul timp este cam tot timpul asa dar nu ma ustura doar daca . Ma ustura extrem de rau si sunt rosie rosie.


Salut TPU, de zile ma ustura varful limbii. A inceput azi sa ma usture, nu am nici o alergie, ma ustura rau cand.


Cumpara Glicerina boraxata si te dai pe limba, nu este rea la gust, asa . MAI MULT DESPRE: limba, usturime, glosodinia, stomatodinia, arsura,.

De obicei limba incarcata este alba , dar poate fi si galbena sau negricioasa. Ma ustura pe gat,am faringele inflamat,iritat(rosu)si limba este . Bube pe limba: cauze, simptome si tratament.


Zonele infectate pot prezenta bubite care ustura. Te ustura limba cand mananci condimentat, sarat sau acid? E posibil sa fie glosita migratorie benigna sau limba geografica.


Candidoza se manifesta prin limba incarcata alba. Pot sa-l tin mai multe minute in gura, ma ustura dar te obisnuiesti, . Aceasta reprezinta senzatia de arsura la nivelul limbii, obrajilor si gingiilor (uneori la nivelul intregii cavitati bucale), asemanandu-se cu cea . Fiecare organ este proiectat pe limbă, iar fiecare modificare a acesteia anunţă o boală. Limba vorbeşte despre sănătatea noastră, fiind un . Dupa iarasi cateva zile a inceput sa ma usture limba.


M-am uitat la ea in oglinda si am crezut ca lesin.