miercuri, 18 septembrie 2013

Schita wc lemn

La bunici, in spatele curtii, vreau sa reconstruiesc wc-ul, cel care este acum e putrezit. Intr-un program am realizat schita acestui wc din lemn . Il am de aproape doi ani si este inca functional.


Etichete: wc, wc lemn curte pret, wc curte din lemn pret, wc de gradina pret, wc lemn curte pret, wc gradina lemn, wc de gradina, wc curte din lemn pret, cabina . Toaleta este din lemn de moli acoperita cu sindrila bituminoasa marca Tegola, fara podea. Cumpara WC grădina Casute din bare de lemn in Miercurea-Ciuc România — de la S. Am inceput in AutoCAD cu schite simple din care mi-am ales una cu.

Am asteptat un an jumate pana sa uscat lemnul cat de cat, timp in. Prima constructie a fost WC-ul si gardul ,insa acestea am sa vi le prezint la sfarsit. WC-ul reprezinta una din cele mai importante obiecte sanitare ce utileaza o baie. Saparea santurilor pentru canalizarea exterioara. Wc complet Noble cu rezervor portelan si capac din lemn - finisaj alb sau stejar, model retro - clasic. Evacuare universala - vezi schita tehnica la imagini.


Bazându-ne pe experienţa acumulată şi calificarea angajaţilor, putem realiza căsuţe atât în serie mare, cât şi la comandă specială pe bază de schiţă sau proiect. La mine a fost nevoie de metri cub de lemn, kg de cuie, niste sarma,. WC-ul, unde iarasi va fi nevoie de niste lemn.


Exista pardoseli din lemn pentru bai chiar si pe piata de la noi. Vas wc Jazz suspendat alb, fara capac Gala - Spania.