joi, 5 septembrie 2013

Incarcare freon frigider pret

Incarcare Freon Reparatii Frigidere Bucuresti Pret reparatii frigidere - Pret Reparatii Frigidere Bucuresti. Echipele noastre au experienta si executa lucrari de . Preturi reparatii pentru frigidere,combine frigorifice,congelatoare si aparate de aer conditionat.

Identificam si remediem rapid pierderi freon la frigidere, vacuumare si incarcare freon la frigidere. Aparat aer conditionat auto (incarcare cu freon) - SILVER DIAG FUTURA.


Reincarcare cu agent refrigerant - freon la frigidere, congelatoare sau combine frigorifice. Vezi mai multe pe preturi reparatii frigidere.

Preturi reparatii frigidere, pentru o parte din lucrarile pe care le execut:. Incarcare cu freon la frigidere, congelatoare casnice 100-1lei;; Schimbare filtru . Diverse preturi pentru service frigidere pe care le practic: - Schimbare. Reincarcare agent refrigerant (freon) la frigidere 110-1lei. Efectuez incarcare cu freon si repararea frigiderelor,congelatoarelor si combinelor frigorifice in Bucuresti.


La inlocuirea compresorului precum si la orice incarcare cu freon se schimba gratuit si filtrul deshidrator. Toate piesele si manopera sunt garantate luni. Problema Frigider - Am si eu o problema cu frigiderul,am fost plecata.


Am sunat la service, mi l-au incarcat cu freon si merge bine acum.