miercuri, 14 martie 2012

Intrerupator cu led montare

Montaj Intrerupator cu Led Gewiss - Cum se monteaza intrerupatorul cu led? Un intrerupator normal stiu cum se monteaza: faza la bec si nulul . Intrerupator cu le stop palpait spoturi LED si bec.

Oct 2012Problema Intrerupatoare cu LEDpostărifeb. Imagini pentru intrerupator cu led montareRaportați imaginiVă mulțumim pentru feedback.


Semnalați o altă imagineSemnalați imaginile ofensatoare. Circuit electric simplu cu intrerupator dublu.

Buna ziua, Am achizitionat de curand leduri pentru intrerupatoarele modulare marca VIMAR. Dupa ce am montat unul dintre ele am observat . In intrerupator am montat LED pentru semnalizarea pozitiei, motiv pentru care becurile palpaie in pozitia stins. Instalatii electrice: am inlocuit cateva becuri cu.


Se poate anula acest efect prin montarea unei rezistente de . In ultimul timp se practica tot mai mult montarea de intrerupatoare inteligente. Ele au rolul de a aprinde sau stinge lumina treptat.


Aceste suruburi sunt in partea de sus si in partea de jos a intrerupatorului.

Deja v-ati facut o idee despre cum trebuie montat noul intrerupator.