joi, 22 martie 2012

Bec led clipeste

Daca pe intrerupator se intrerupe faza, nu mai clipeste nimic. Apr 2014Bec economic care palpaie cand e stinspostăriMar 2013Problema Intrerupatoare cu LEDpostărifeb.


LED care clipestepostăriIan 2007Mai multe rezultate de la forum.

Becurile economice imi palpaie cand sunt oprite. Problema este ca am astfel de becuri in dormitor si cand le opresc palpaie. Problema mea este ca in pozitia stins becul economic clipeste tot timpul.


E al doilea bec economic pe care il pun si care face la fel.

Cum va explicati ca eu am la toate becurile economice led la intrerupator si nu . Intrerupatorul e normal, fara led sau variator. Totusi, cu intrerupatorul oprit face cite o pilpiire - doua pe minut. Bine, becurile clipesc cu o luminozitate foarte mica, abia daca o observi, . Dupa ce il pun, o perioada cand e stins, clipeste incet, ca niste flashuri. Dacă becul clipește normal semnalizarea este cu releu electronic.


LED-uri pe semnalizare fără probleme, acestea vor clipi normal și . Philips un bec LED de culoarea luminii naturale. Am inchidere centralizata cu telecomanda in cheia originala, si cand inchi clipeste un led rosu atat pe portiera langa taspicul ala, cat si la .

Eu am pus peste tot leduri si la plafoniera din spate este cel original pentru ca. Daca pui inapoi becurile spui ca nu mai clipeste? BEC LED EDE LA ELECTROMAGNETICA - posted in Depanari. Am un bec economic in bucatarie care mai clipeste noaptea. Dar aceste LED-uri clipesc prea repede și m-ar interesa o metodă de.


Din ce am căutat pe net se poate rezolva cam așa: - mai pui un bec pe . Cumpara Bec Led W5W TCu Smd 50Canbus online de la eMAG la pret.