joi, 11 martie 2010

Vopsea silky fara amoniac

Vopsea de par profesionala Silky la cele mai bune preturi! Este o vopsea permanenta, ce contine amoniac si asigura o buna acoperire a firelor albe. Contacteaza-ne fara ezitare pentru consiliere in vederea alegerii corecte a nuantei de .

LONCOLOR EN VOQUE VOPSEA PERMANENTA FARA AMONIAC. REVLON COLORSILK VOPSEA DE PAR FARA AMONIAC. Vopsea permanenta Silky Color Ultralift nr. Olia este o vopsea pentru păr fără amoniac, cu uleiuri pentru o culoare . Pagina oficiala al marcii internationale Pravana. Fiind o vopsea fara amoniac, Revlon Colorsilk nu ataca parul atat de.


Balsam de par vegetal SILKY, este un produs profesional pentru par. Vopsea de păr fără amoniac 7– Loreal Casting Creme Gloss. Astazi m-am gandit sa va vorbesc despre vopseaua mea de par.


Palette Perfect Care Color 1- Blond Rece. Formula cremă cu Elixir de Mătase și FĂRĂ AMONIAC.

NOUA Palette Perfect Care Color - formula avansata fara amoniac. Singura colorare permanenta cu tehnologia Multi-Strat, . Eu de ani ma fac cu o vopsea fara amoniac, dar imi iese un blond asa cum imi.


Niste nuante frumoase ,naturale gasesti la Revlon color-silk. Vopseaua Revlon Colorsilk nu contine amoniac, ceea ce o transforma. Cu o formula fara amoniac, Revlon Colorsilk nu usuca parul, nu il . Revlon -Color Silk- vopsea pentru par fara amoniac.


Culoare si stralucire de durata cu Revlon 3D Color Tehnology si o combinatie . La salon, Koleston de la Wella, am mai incercat si Silky, Matrix si Oyster.