joi, 25 martie 2010

Vopsea de par kallos

Asigură o acoperire perfectă pe firele de păr alb. Kallos KJMN catalog vopsea cremă de păr profesională.

Produsele cosmetice KALLOS sunt bine cunoscute pe piata romaneasca, ele fiind. Vopsele de par – cinci game de vopsele de par, insumand peste 1de . In concluzie nu imi voi mai cumpara niciodata vopsea de par Kallos si nici nu o recomand. Si ma bucur sa va spun ca am revenit la nuanta mea .

Rasfoieste catalogul de vopsea de par Kallos: vopsea profesionala de par Kallos Prestige, vopsea Kallos Glow, vopsea pentru barbati, vopsea de sprancene. Vopsea de par Kallos Prestige si Kallos Glow - nuante intense si stralucitoare!


Rasfoieste catalogul online de vopsea Kallos. Uleiul de argan şi cheratina oferă protecţie optimă pentru pielea capului şi păr. Kallos Prestige Vopsea de Par Profesionala - ml este o vopsea ce confera o culoare de par naturala, de.


Prepararea simpla datorata modului combinativ 1+ cu rezultat perfect, 1 acoperire si . Trecând pe lângă un stand cu cosmetice, am întrebat de vopsea de păr. Pariez ca daca as pune vopsea Kallos intr-un recipient si as spune ca e vopsea . Vopsea crema de par de calitate profesionala, cu formula inovativa complexa de Vitamina C şi Cheratina, care asigura o nuanta de par stralucitoare, naturala, .

Atunci vopseaua de par Kallos Prestige este solutia cea mai la indemana! Disponibila intr-o varietate larga de nuante, vopseaua iti face parul . Va spuneam aici cat sunt de incantata sa incerc vopseaua de la Kallos in nuanta Pink.


Vopseaua de par Kallos cu sortimentul Glow este ceva practic nou aparut la aceasta firma, mi-am achizitionat- o acum ceva timp si abia zilele . Vopsea de par Kallos Silky, culoarea 0albastru, o puteti achizitiona stand como acasa, livram oriunde in Romania.