vineri, 12 martie 2010

Aranjamente facute din scoici

Mai ai scoicile pe care le-ai strans de pe plaja anul trecut cand ai fost in concediu? Iata cateva idei de a realiza obiecte decorative din ele.


Adu marea acasa si mestereste decoratiuni pentru casa cu scoici care sa iti improspateze locuinta si sa ii dea o nota de personalitate.

Găsește și salvează idei despre Scoici pe Pinterest, catalogul cu idei al întregii lumi. Vezi mai multe despre Nasturi, Sticlă De Mare și Mărgele.


Decoreaza-ti casa si terasa cu ajutorul urmatoarelor idei de decor cu scoici si stea de mare. Foloseste suvenirurile pe care le-ai adus de la .

Scoicile sunt singurele decorațiuni pe care le aleg cu grijă când merg la mare. Nu sunt potrivite pentru întregul an în orice . Stiri si informatii despre decoratiuni scoici. Informatii, articole, poze si video despre decoratiuni scoici.


Te-ai intors de la mare cu o punga plina de scoici adunate de la mal? Iata cum le poti transforma in obiecte decorative spectaculoase: ai nevoie . Ajung sa am atat de multe incat rafturile de biblioteca, bolurile, cosuletele se umplu de felurite cochilii de melci si scoici.


Ideea care mă atrage cel mai mult este ghirlanda de scoici. Anunță-mă prin e-mail despre comentariile făcute.

Decorarea mesei poate fi facuta si cu scoici. Le poti vopsi (sau acoperi cu spray auriu sau argintiu) sau le poti lasa . Cu siguranță aveți acasă, pe undeva, nisip, scoici sau stele de mare adunate anii trecuți de la mare. Iar dacă nu aveți, atunci e timpul să vă . Decorațiuni deosebite confecționate din scoici: coroniță decorativă, ghiveci, ramă foto, borcan decorativ, decor pentru lumânare.


ARANJAMENTE CU SCOICI - Arhitectura constructii document online, dezbatere in articol scris. Am strans o cutie plina si ma gandeam la ce sa le folosesc.


Am vazut multe rame facute din scoici si mi-am dorit sa realizez si eu una.