luni, 30 iunie 2014

Cuptor electric sau pe gaz consum

Ce sa aleg intre traditionalul cuptor pe gaze si un cuptor electric? Cu aceasta dilema se confrunta multi dintre cei care se muta intr-o casa noua . Multi au ales cuptorul electric datorita avantajelor sale, si anume: coacere.

Am incercat sa gasesc care este consumul de gaz al unui cuptor . Mai 2013Consum curent electric la Plita cu inductiepostărifeb. Dec 2007Cuptor Incorporabil - ConsumpostăriSept 2004Mai multe rezultate de la forum.


Cuptorul electric are si el avantaje mari fata de cuptorul pe gaz.

Plita cu inductie nu consuma oxigenul din incapere spre deosebire de . Bineinteles cu aproximatie, insa in mare cam acolo este consumul unui cuptor electric si nu este nimic de speriat. Daca nu aveti un cuptor pe gaz si nici nu aveti . Cuptorul pe gaz duce o luptă „pentru supraviețuire”, cel electric.


Ce sa aleg, cuptor cu gaz sau cuptor electric? B la un copt de cozonac aprox min = cca 8W= RON consum . Eu am vorbit recent cu un posesor al unei plite si cuptor electric - el spune ca este economicos comparativ cu gazul pentru ca se face mai . Am avut pe gaz si l-am schimbat acum vre-o luni cu unul electric.


Atentie:sint variante la care cuptorul oate fi si pe gaz si electric.

Pai nu cred ca vei consuma mai mult de 10-de lei luna in plus la curent, .