marți, 24 iunie 2014

Asa si asa muzica copii

Gaşca Zurli vă aşteaptă cu mesaje şi sugestii şi pe Faceboo. Gasca Zurli - Am o casuta mica asa si asa. Cea mai iubita melodie de copii, parinti si bunici.

Prețuiește viața, pe decembrie, ăn direct la TVRși TVR Internațional. Am o casuta mica asa si asa Si fumul se ridica asa si asa Eu bat la usa casei asa si asa Si-mi.


Versuri Gasca Zurli melodia „Am o casuta mica” Sa vina muzica Am o casuta mica, asa si asa Si fumul se ridica, asa si asa Eu bat la usa. Normal, pentru un copil de ani si jumatate.

Nu mai e timp (și nici rost) să facem vreo comparație, așa că o să. Versuri Cuibul melodia „Asa si asa” Acelasi geam pe care am privit si ieri Desparte luna de-ochii. Asa si asa testo colaj muzica chorus negativ cuvintele de la Asa si asa twitter . Așa că, dacă ai copii, nepoți sau frați mai mici – acordă-le atenția cuvenită.


Un site interesant cu muzică pentru copii este și “Cutiuța Fermecată”. Dacă sunteți părinți de copii mai mici, nu aveți cum să nu știți melodia aia.


Din categoria: Personale Etichetate cu:familie, muzica, videoclipuri . Pe terasă chirăială mare, copii buluc, mame preocupate și mulți tați . Coatele-mi sunt roase de atatea frecaturi Eu muncesc si ea se scarpina in.

Curtezani o mie si-a gasit in graba Ea se-asa cu altii eu fac numai. Tiribam Tiribum este cel mai vesel spectacol pentru copii, care a schimbat tot ceea.


Muzica si frumoasele cantece pentru copii de gradinita, de adormit copii sau. Asa ca am adunat cele mai frumoase melodii care ii placeau .