miercuri, 16 aprilie 2014

Vopsea silky pareri

Silky Color Vopsea Par Crema Coloranta Profesionala 1ml. Exemplu: se amesteca jumatate dintr-un tub (ml) cu ml de . Firele de par albe nu sunt acoperite de vopsea.

La salon, Koleston de la Wella, am mai incercat si Silky, Matrix si Oyster. Silky sampon SILKY trivix pentru prevenirea căderii… Cantitate: 2ml.


Silky sampon de par profesional SILKY trivix pentru . Vopsea Joico - mi-a ars parul la varfuri.

Sunt de acceasi parere cu tine trebuie aleasa vopseaua in functie de . Astazi m-am gandit sa va vorbesc despre vopseaua mea de par Yellow, care am descoperit-o de un an si ceva si nu stiu. Vopsea permanenta Silky Color Ultralift nr. Este o vopsea permanenta, ce contine amoniac si asigura o buna acoperire a firelor albe.


TOPICS:decapantkallospentru corpul tausilky rew. Promite să îndepărteze vopseaua din păr, lăsând pigmentul natural. Mi s-a zis sa mi iau de la Silky,o solutie de decapare si apoi sa ma.


Silky Color Vopsea Par Crema Coloranta Profesionala - 1ml.

Se numeste REW COLOR de la SILKY,este lichid in doua faze ca si vopseaua de . Produse pentru ingrijirea podoabei capilare: lacuri, spume fixative, sampoane, vopsele de par, tratamente, balsamuri de par si geluri. Vopsea Profesionala pentru par - SILKY - Lei, Cosmetice femei, Vopsea de par. Va spuneam aici cat sunt de incantata sa incerc vopseaua de la Kallos in nuanta Pink.


Scriu abia acum despre ea, desi am cumparat-o de aproape o luna si jumatate, pentru ca intre timp am si folosit-o si am apucat sa vad cum se si comporta in par . Nu puteti renunta la vopseaua de par, insa v-ati saturat de parul aspru. Rew Color de la Silky este un decapaj profesional ce ajuta la inlaturarea pigmentilor de vopsea.


LONCOLOR EN VOQUE VOPSEA PERMANENTA FARA AMONIAC.