luni, 14 aprilie 2014

Kranich detector gaz schema electrica

Am facut alta schema care sa se potriveasca situatiei de la tine. Mi-am cumparat si eu un detector de gaz Kranich.


DepartamentulGAZEObligativitatea montarii acestor detectoare de gaz va veni in curand.

Acum a venit timpul sa instalez acel detector dar studiind. Cei ce au montat gazul, mi-au pus un detector (defapt la toata scara la fel) kranich ce ticaie la orice.


Schema electrica , ar fi fost alta situatie , dar nu asta ai vrut ! Detectorul de gaz trebuie instalat in incaperea in care probabilitatea scurgetii de gaz este cea mai mare.

Produsul este un detector de gaz cu montare pe perete, de mare stabilitate. Detector de gaz metan Manual de utilizare. Vă rugăm urmăriţi schema bloc de conectare a. Detector gaz Prevent 12cu electrovalva. Din momentul conectarii la retea (reteaua electrica) pana la intrarea in functionare.


Schema de principiu a unui detector de gaz simplu este aratata in figura 7. Detectoarele de gaz metan si GPL seria model SE230K si respectiv SE233K. LED VERDE (ON): indica faptul ca aparatul este alimentat cu energie electrica;.