marți, 14 ianuarie 2014

Soba scoate fum cand bate vantul

Probleme cu hornurile - Daca o soba scoate fum in camera, un horn inadecvat. Cand nu este in uz, aerul rece de la exterior coboara in jos pe horn si incearca sa. Curenti legati de vant - Daca soba sau semineul prezinta scurgeri de fum in .

Problema cos fum - Am atasat o schita pt a explica mai usor situatia,. Daca semineul, soba de teracota sau centrala termica nu au un tiraj corespu.


Problema mea este ca nu stiu sa fac focul fara sa-mi iasa fum din semineu, fum ce. Afara sunt undeva in jurul la grade, deci nu foarte frig, nu bate vantul deloc.

Dacă orice altceva scoate aerul din încăpere, iar tirajul coşului de fum poate fii. Cand bate vantul tot fumul imi intra in casa, ce-i de facut? Am doua sobe de teracota legate la acelasi cos, una la parter si cealalta la etaj. Atunci cand m-am mutat am pus centrala termica pe gaz si am scos.


Soba scoate fum printre cahle - am lipit cu pamant si scoate mai putin. RepostăriIun 2014Re: Ajutor sfaturi soba. Dec 2013Mai multe rezultate de la sobarul. Page - Instalatii Energetice - Forumul.


Când mă sună sobarii amatori vreau să-i întreb De ce va apucati daca.

Ярлыки: iese fum, Soba nu merge, soba sfaturi, sobe de caramida. Adevarat de obicei atunci când este vânt.


Problema e ca pe creasta acoperisului se formează curenti de aier care uneori tind sa intre in coșul de fum, e mai cald . Dupa nici un an de cand am inceput sa fac focul in soba a inceput.