marți, 25 septembrie 2012

Taierea vitei de vie pe bolta

Se practica mai multe tipuri de taiere si conducere a vitei de vie: pe tulpina de 70-cm (cultura semiinalta) sau de 00-m, chiar m (cultura inalta). Posts about bolta cu vie written by Alex Oprea. Asadar, in urma taierii, am obtinut o gramajoara buna de coarde de vita de vie, pe care o sa .

Am câțiva butuci de vita de vie si nu prea ma pricep sa-i tai asa ca am apelat la un. La viţele urcate pe case, pe bolte şi pergole se face tot o tăiere scurtă lăsându-se. Cum alegem locul de plantare a viței de vie în gospodărie.


O demonstratie practica foarte utila pentru taierea vitei de vie.

La final se explica inclusiv modul de taiere a vitei de vie din gospodarie, pe bolta. Pentru ca ne aflam in plin sezon al taierii viilor, este important sa stim. Principiul de bază care se are în vedere la tăierea viţei de vie este că.


La viţele urcate pe case, pe bolte şi pergole se face tot o tăiere scurtă . Redactor: Iu fia Chaţu Tehnoredactor: Eugenia Cernaa. Tâierea şl conducerea viţei de vie pe lîngâ casa. V-am mai povestit despre viţa de vie pe spalier din curtea mea. Vara trecută mi-am promis că tăierea de primăvară va fi fără milă şi m-am ţinut de cuvânt.


Erau struguri albi urcati pe bolta la intrarea in curte.

Una dintre primele probleme cu care m-am confruntat, după ce ne-am mutat la casă, a fost tăierea viţei de vie. Taierea vitei de vie pentru formarea butasilor vitei de vie toamna si primavara. Cum se taie vita de vie explicata pe intelesul tuturor. Taierile efectuate la butucii de vita de vie se clasifica dupa mai multe criterii:.


Cateva dintre secretele artei de a taia vita de vie. La unele forme artistice (bolta, chiosc, palmela etc.) tulpina poate fi. Taierea vitei de vie pe tulpina inalta si semiinalta. Este descris modul cum se tunde vita de vie astfel incat sa se obtina un mod de conducere sub forma de .