joi, 20 septembrie 2012

Ma ustura limba si buzele

La inceputul lunii aprilie a inceput sa ma usture limba, cerul gurii, buzele si gitul. Am fost la medicul de familie, care mi-a dat glicerina boraxata . De cateva luni am usturimi ale buzelor, limbii si a obrajilor in interior.

Tot timpul mă ustura limba şi e amortita; buza de jos îmi este la fel, . Mar 2010mancarime in gat si urechiIul 2009arsuri ale limbiifeb. Arsuri la limba - de doua saptamani am o senzatie de arsura pe limba si cerul gurii.


Ma ustura limba , mi-i se crapa si nu am pofta de mancare!

Astfel de probleme pot implica gingiile, limba, buzele, fata interna a obrajilor, palatul si . MAI MULT DESPRE: limba, usturime, glosodinia, stomatodinia, arsura, cavitate. Amorţeala limbii poate fi descrisă ca furnicături care reprezintă o senzaţie de ace,.


Edem al limbii, feţei sau buzelor cu dificultăţi respiratorii sau de deglutiţie . Vremea rece si buzele crapate merg mana in mana. La nivelul buzelor si limbii o persoana poate simti furnicaturi, arsuri iar . Limba are aspect foarte incarcat, alba la culoare cu aspect laptos.


Eram tare stresata in perioada aia si deodata m-am trezit cu basicute si in gura si pe buze, acestea din. Intro: Sunt si eu aburitor de vreo ore.

Am mancat un ananas si nu stiu de ce, dar ma ustura foarte tare limba,.