luni, 17 septembrie 2012

Invata sa cosi de mana

Invata cum sa cosi pentru a-ti repara, ajusta si accesoriza hainele preferate! Iata ce pasi trebuie sa urmezi ca sa cosi in diferite stiluri!


Daca esti la inceput si nici nu stii daca iti place sa cosi si cat de mult o vei folosi eu as astepta sa.

Nu iti lua masina mica de mana sau portabila. Ii place sa mestereasca si mai nou vrea sa invete croitorie. Vizioneaza acest film cu subtitrare in limba romana. Odata ce intelegi aceste lucruri vei fi capabila sa aranjezi piesele .

In cele din urma cosi la masina de cusut, ca sa termini tivul. Avantajul este ca fara mijloace ajutatoare cu cat cosi mai mult, cu atat inveti sa-ti stapanesti masina de cusut mai bine. Mai poti cauta numere vechi (sau noi) din revista LUCRU DE MANA, are la.


Mi-am dorit nu sa imi imaginez si sa creez schite pe care sa mi le puna in practica altcineva,. Asadar, reluand ideea, va trebui sa inveti sa cosi la masina! Mai exista si alte metode de pregaire a tivului, fara sa cosi de mana sau masina de.


Doresti sa inveti cum se croseteaza piciorusele mari? Exerseaza tivuri de blugi sau alti pantaloni, invata cum sa cosi un elastic, cum sa cosi zig-zag pe marginea materialului.