joi, 6 septembrie 2012

Cand se culeg semintele de tuia

Tuia am incercat din seminte si mi-au trait toate, au cca un an si cresc frumusel. Stiu ca se pun butasi si la tuia, doar din curiozitate am incercat . Plantele medicinale si bolile care le vindecapostăriIan 2009Inmultire rasinoasepostăriDec 2006Mai multe rezultate de la egradini.

Tuia de Canada sau Tuia occidentalis (Thuja occidentalis): Gard viu de. Tuia inmultire: prin seminte: conuletele se recolteaza in septembrie. Eu am in gradina mai multi pomisori tuia.

In primavara, cand faceam curat in jurul tulpinilor, am gasit mai multi puieti. Stiti voi ceva despre cum as obtine tuia din seminte sau din butasi?


Plantarea de tuia prin seminte sau butasi e la fel de ieftina, adica gratis, . INMULTIREA PLANTELOR PRIN SEMINTE - Numarul plantelor care se inmultesc pe. Samanta se recolteaza in luna noiembrie, cand se desface fructul. Când te gândeşti că în urmă cu 4de ani, Mihai Viteazul îi rupea dinţii lui Sinan.


Nu te costă o avere să plantezi câteva seminţe de tuia. Seminţele se maturizează în septembrie-octombrie şi se împrăştie pe sol…. Daca o fac in toamna, cand da frigul, o acopar cu un strat de paie cam de 50cm, pana la primavara, .

Reteta naturista cu tuia contra durerilor la genunchi (gonartroza). Cand trebuie sa ne ingrijoreze alunitele rosii. Chiar dacă nu ţi se pare cunoscută, sigur ai trecut pe lângă o tuia cel puţin o.