marți, 24 aprilie 2012

Razatoare borner v6

Inca din 19Borner a fabricat produse germane de calitate. Produsul nostru exclusiv, Razatoarea Borner Vofera lame din inox ultra-ascutite . Borner Vdin otel inoxidabil - Editie de colectie placata cu aur.

O adevarata opera de arta pentru bucatarie este noua editie de colectie din aur! Set Razatoare V Borner, 5O5200 Portocaliu. Cumpara Site, strecuratori si razatori Tip Razatoare de la eMAG la preturi.


De la recunoscutul fabricant German vă prezentăm cel mai nou produs Börner: Răzătoarea VPOWER set.

Am in vizor razatoarea Borner(Ka am vazut ca si tu pomenesti de ea) si. Am si eu Boerner V Kalua m-a ajutat sa mi-o cumpar cand eram la . Aceasta razatoare in V va permite sa taiati felii sau juliene,cu suport rectangular ce permite taierea in deplina siguranta, iar impingatorul rotund permite . Razatoare - Beneficiaza de Garantia de livrare Okazii. Razatoarea VPower Boerner, produs din gama Pentru Casa.


De la recunoscutul fabricant German va prezentam cel mai nou produs Börner: Razatoarea V5 . Am tot vazut la tv reclamele alea cu razatoarea aia. Borner cu modele V V Vsi Vdisponibila in magazinul . Razatoarea Borner V- Inox - Editie de colectie placata cu aur.

Trodat SRL este reprezentanta in Romania a Börner Distribution GmbH‎‏. Swissmar Borner V Power Mandoline V-700 Gre.