miercuri, 11 aprilie 2012

Coperta carte handmade

Cea mai frumoasa carte senzoriala din fetru cu activitati. Tags: agende handmade, agende legate manual, jurnale handmade, jurnale. Husă handmade pentru carte, canvas – Paris.

Tags: book covers, briose, coperta carte, coperta cusuta, cupcakes, cusaturi, fabric book cover, handmade, husa . Zilele trecute am gasit prin biblioteca unele carti mai vechi, tiparite cu mai mult de un secol in urma; eu sunt fascinata de tot ce e vechi, cu atat . Au atasate ca semn de carte un snur cu margele. Coperta carte din creton, realizata manual, pe formatul 13x20cm.

Copertile pot fi realizate si la comanda, pe dimensiuni si din materiale diferite. Cumpara online cadouri handmade din orice oras. Alege dintre sute de semne de carte, calendare, decoratiuni si alte produse unicat, lucrate manual. Ma gândeam că, dacă tot am început să vorbim despre albume scrapbooking, după cele câteva pagini prezentate în articolele anterioare, . Se potrivește pentru o carte de dimensiunile x sau mai mici.


Eu nu judec cartea după copertă, dar totuşi vreau să fie aşa cum îmi place mie. Cu ce tehnica(materiale) pot realiza coperta cartii de mai jos? Astazi va voi prezenta cateva semne de carte handmade foarte .

După cum am spus primul lucrușor a fost gata foarte repede. Am ales sa fac o coperta deoarece pentru mine coperta unei cărţi este cea la care . Dar nu vorbim doar de manuale, dar şi de cărţile noastre preferate. Acestea par mai interesante, fiind îmbrăcate în husele hand made de la . Coperti Albume, Coperti Piele Naturale, Coperti Piele Ecologica, Accesorii .