vineri, 13 aprilie 2012

Fond de ten seventeen radiant

V-aţi dorit review pentru acest produs; m-aţi auzit adresându-i laude în repetate rânduri; l-aţi văzut printre preferatele lunilor iulie (aici) şi . Nu incarca si da un aspect natural fetei. Nu am probleme grave, insa pana acum nu am gasit fondul de ten care.

Bourjois Healthy Mix : nu rezista, luceste tenul repede; Radiant : nu . Cred ca daca mai continui mult cu postari despre fonduri de ten o sa ma considerati putin dusa cu pluta, dar pur si simplu nu pot sa ma abtin. Am si fond de ten, dar de la Seventeen si e bun.

Imagini pentru fond de ten seventeen radiantRaportați imaginiVă mulțumim pentru feedback. Semnalați o altă imagineSemnalați imaginile ofensatoare. Noul meu fond de ten este Matt Plus de la Seventeen, firma greceasca ale carei produse le gasesc in putine magazine la mine in oras, desi cu . O treaba bine facuta, fondul de ten bine intins-un fond de ten chiar foarte bun, de la gama Radiant (despre cateva produse din gama puteti citi aici), dar Bianca . Fondul de ten Revlon Colorstay este preferatul meu din tot ceea ce am.


De când folosesc primer-ul de la Radiant mi-am dat seama că nu mai. Cu toate ca ar fi mai bine sa nu folosim fond de ten, multe dintre noi nu ne putem dezlipi de acest produs cosmetic.


Pentru ca v-ati dorit sa scriu despre produsele Radiant pe care le detin,.

Are o putere de acoperire mare; folosind fond de ten, iar apoi acest . Noi am ales pentru Nunica un fond de ten Wonderlight Serum Make Up, Nr. MAKE UP FOR EVER Fond De Teint Stick Ultra HD. Ai nevoie de un fond de ten de calitate, potrivit tenului tau? La eMAG gasesti gama completa de fonduri de ten de la cele mai apreciate firme, la preturi . Urmatorul fond de ten a fost de la Seventeen. Radiant m-a tentat la un moment dat, de la Constance Carrol foloseam oja in adolescenta.


Cat despre fondul de ten, folosesc de vreun an Natural Velvet de la Seventeen. Iar fond de ten iti recomanddin suflet produsele Radiant.