luni, 16 aprilie 2012

Aparat ultrasunete soareci forum

Salutare De o luna ne-am mutat intr-o casa noua ce e drept mai in camp. Aparat antirozatoare (soareci, sobolani)postăriIun 2011Tot despre acest aparat antisoareci minunepostăriOct 2010Aparat contra gandacilorpostăriIul 2010Aparat pt indepartat soareciipostăriIan 2007Mai multe rezultate de la forum.


Aparate cu ultrasunete impotriva rozatoarelor si dihorilor?

Am si eu aparat pentru soareci si nu e bun de nimic…roade . Merita sa-mi iau un aparat cu ultrasunete contra soarecilor ? Asa ca va intreb cum pot sa descopar daca am soareci sau sobolani in. Ma gindeam sa iau aparate de-alea cu ultrasunete, insa cica nu sint .

Am pus aparate cu ultrasunete contra rozatoarelor si o capcana in. Soarecii mancau,ca era faina,se facea un dop in intestine si mureau,ca . Folosirea aparatului cu ultrasunete antidaunatori - Gemon.


Bine ati venit pe forumul iubitorilor porcusorilor de Guineea! Acest aparat ultrasunete impotriva soarecilor a fost conceput pentru alungarea rozatoarelor, departe de zona desemnata prin emiterea undelor . Aparat cu ultrasunete anti-rozătoare 4m², P7816.


Eliminaţi din casa dumneavoastră şoarecii, şobolanii şi alte rozătoare! Am auzit ca ar fi niste aparate cu ultrasunete care ar tine rozatoarele la . Dispozitiv cu ultrasunete antirozatoare Duo Pro PestRepeller la cel mai bun pret.

Instructiuni de utilizare dispozitiv ultrasunete pentru soareci:Descarca pdf . Radarcan 6RC - Dispozitiv cu ultrasunete impotriva rozatoarelor, soarecilor, sobolanilor, gandacilor. Forum animale - Subiect: Probleme cu alte animale.


Cumpara Aparat cu ultrasunete pentru alungat rozatoarele, Duo Pro. Pe viitor fa-ti rost de un dispozitiv cu ultrasunete. Soarecii si sobolanii fac parte din familia murinae.


Octombrie 201 17:Aparat ultrasunete soareci! Aceste aparate cu ultrasunete pentru combaterea soarecilor de casa se introduc pur si simplu in priza electrica din perete. Radarcan R2aparat cu ultrasunete impotriva soarecilor Radarcan R2- aparat cu ultrasunete impotriva rozatoarelor precum soareci si sobolani, precum si .