joi, 19 ianuarie 2012

Presa placute frana spate vw

Presa impins pistonas etrieri - dispozitiv impins etrier. Eu personal nu am opel,am un vw caddy,am citit ce ati postat,dupa . Oferte pentru presa etrier la preţuri imbatabile doar pe PieseAuto.

Set presa etriere frana lei Set presa etriere frana Trusa Contine: -ax rotativ. Avem pe stoc cuti viteze,punti spate pe simplu,capote,bara,tragar,motoare,aripi,etrier.


Presa pentru pistoane de frana de la importatori, transportatori directi prezenti pe Bizoo. Presa Etrier Frana Mecanic cu Filet pe Dreapta - 1120-BGS 1120-BGS-49.

Dispozitiv de comprimat pistonul de frana Unior. Descriere:Presa hidraulica profesionala pentru conducte de frana. Descriere:Trusa de scule pentru sistemul de franare cu discuri si tamburi. Descriere:Cheie speciala pentru suruburi etriere frana VW , Audi Porsche laturi. Presa pentru pistoane de frana presa etriere frana Cod : 3060-TK. Daca este utilizata aceasta presa pentru etrierii spate cu frana de mana si chiar. M-am pus sa-mi schimb si eu placutele de frana pe spate.


Pistonul nu e un piston care poate fi impins inapoi (am avut presa normala). Presa etrier - Beneficiaza de Garantia de livrare Okazii.

Presa etrier pneumatica pentru placute de frana, BGS 1118. Am încercat azi fără succes sa schimb placutele de frâna pe spate. Cred ca va trebui sa cumpăr o presa pt asa ceva, in RO aveam. Am si eu o problema cu etrierul dreapta spate, posed un A1.


Daca ai luat set de reparatie etrier frana, original, se poate repara fara. Din cunostinte proprii placutele de frana se schimba aproximativ dupa 30-50. Cu surubelnita lata scoateti cele capacele din spatele etrierului,cele care acopera cele 2. Presa etrieri frana de vânzare la cel mai bun preț în Bazarul 4Tuning. TDI An 1995-20Avem pe stoc cuti viteze,punti spate pe simplu . Presa etrieri si placute de frana SONIC 80101 Ploiesti.


Daca e vorba de placutele spate (discuri pe spate) astea de obicei contin si. Pistonasul se baga la loc cu o presa care in acelasi timp are si o . Marca auto: vw; Model auto: PASSAT Bsedan; Numar auto: DJ 60 .