luni, 24 octombrie 2011

Pensiunea flora b

Contact direct cu proprietarul, preturi mici. Sporul cu camere(de locuri de cazare). Rezervari directe la hoteluri si pensiuni, preturi mici.

Pensiunea Sporul este situata in Gresu la km de Lepsa la km de. Motelul Flora este situat în localitatea Greşu de la poalele Munților Vrancei şi oferă.


Pensiunea Rossvillas este situată în Lepşa, la km de Slănic-Moldova, . Oferind acces gratuit la internet WiFi şi o piscină sezonieră în aer liber, Pensiunea Flora B oferă cazare în Lepşa.

Pentru ce am vazut eu si prietenii mei cu care am stat zile la pensiunea flora b corpul in perioada 17-august va declar ca locatia merita neparat o . Oferte de cazare în Greşu la ~~~ moteluri ~~~ vile ~~~ pensiuni. Pensiunea Sporul cu camere si in curind Pensiunea Flora-B cu camere. Poze, dotari, tarife si telefoane proprietari actualizate pe 2016.


Comentarii adevarate la Pensiunea Flora B. Motel Flora este o parte componenta a Complexului Sporul din Gresu, care este format din Corpul A si B al Motelului Flora si Pensiunea Sporul . Cazare Pensiunea Flora - B Gresu ,Rezervare online Pensiunea Flora - B din Gresu harta poze adresa review informatii,oferte turism. Adresa Motel Flora, Greșu – Lepșa: Gresu, Str.


Oferta Cazare Pensiunea Flora - B Gresu ,Rezervare online Pensiunea Flora - B din Gresu harta poze adresa review informatii,oferte turism.

Pensiunea Flora B Gresu, Date contact Pensiunea Flora B, Cazare Gresu Pensiuni, Prezentare completa Pensiunea Flora B Gresu, Poze Flora B Gresu, . Featuring free WiFi, a restaurant and a seasonal outdoor pool, Pensiunea Flora B offers accommodation in Lepşa, km from Slănic-Moldova. Pensiunea Flora B din categoria Hoteluri Apartamente în regiunea Vrancea.


Read real reviews, guaranteed best price. Special rates on Pensiunea Flora B in Lepsa, Romania. Sat Gresu, Greşu, judetul Vrancea, Romania (vezi pe harta).


Pentru ce am vazut eu si prietenii mei cu care am stat zile la pensiunea flora b corpul in.