marți, 24 august 2010

Paste cu sos rosu si bacon

Reteta Spaghete cu bacon si sos de rosii din categoria Paste si pizza. Retete culinare : Spaghete cu bacon si sos de rosii, Reteta postata de rocsi_16in categoria Spaghete.


Paste cu bacon, sos de rosii si busuioc Tipul rețetei: Felul principal.

Se amesteca bine si se servesc fierbinti. Se poate rade parmezan sau cascaval deasupra.


Celsius la Septembrie eu nu am mai intalnit nici macar in Vermont-unde e mult mai . Mi-e poftă de paste și, oricât de bune ar fi pastele proaspete, aș prefera să mănânc spaghetti din cele uscate, fierte și tăvălite prin mult, mult sos de roșii.

Pennele cu sos de rosii si bacon se fac usor, sunt gata in cateva minute, sunt. Cand s-au fiert pastele, se ia vasul de pe foc, se scurg de apa, dupa care se pun . Paste cu bacon, ciuperci şi roşii cherry. Amestecăm uşor şi mai lăsăm 2-minute pe foc să cuprindă sosul pastele. Se pun pastele in tigaie, se da focul o idee mai tare si se amesteca.


Ou prăjit cu sos de roșii cu ardei iute și usturoi. Va recomandam aceasta reteta foarte simpla de paste cu bacon si sos de rosii.


Gateste Paste cu sos de rosii, bacon si . Aceste spaghete recunosc ca nu le-am facut eu , le-a facut sotiorul meu si au iesit de nota 10.

Cand sosul a scazut suficient punem pastele fierte, rosiile cherry, cozile de ceapa tocate si patrunjelul verde tocat marunt. Daca vii intr-o seara obosit de la servici si totusi vrei sa manaci ceva gustos, pregatit de tine, atunci iti propun solutia mea: o reteta de paste cu.


Alegand paste cu sunca si sos de rosii pentru masa copilului tau, acesta va beneficia de un continut nutritional ridicat. Pastele cu sunca si sos de rosii sunt un . Daca venit acasa obositi si nu stiti ce sa gatiti ca sa nici nu va consume mult timp, va spun eu acum o reteta foarte rapida de paste, care mai e . Eu mai alternez tipurile de carne si le prepar cand cu sunca de pui, cand cu kaizer, pastrama de.


Paste cu sos de rosii,ciuperci si masline. Paste Pappardelle cu ou Pastalsole Deluxe; 2g Sunca de Parma feliata; 2g Cascaval; buc Ardei gras verde; 2ml Suc de rosii 1 Vitafit .