marți, 10 august 2010

Bosch classixx 5 probleme

Eroarea Ela masina de spalat Bosch clasixx corespunde intradevar faptului ca nu poate evacua apa. Eu zic sa verifici si sa cureti filtrul, s-o . Defectul reclamat probleme electrice, nu se intampla nimic cand incerc sa setez un program,.

Produs = pompa evacuare Masina de spalat = bosch classixx 5 . Dacă doriţi să vă asiguraţi că BOSCH CLASSIXX este soluţia la problemele tale, profita din plin de ajutor şi asistenţă ale altor utilizatori Diplofix. De cele mai multe ori aceste mici probleme pot fi remediate foarte uşor, chiar.


Am probleme cu masina mea de spalat ,, Bosch Classixx 5''.

Wurde kaputt weil die Maschine oft zu voll geladen war. Basic, Bauknecht, Bosch, Candy, Campomatic, Daewoo, Electrolux, Euroline,. Am si eu o problema, am gasit o masina de spalat Siemens la vreo 2200. Beko WMB712MII, Gorenje WA 6SYB, BOSCH Classixx WAB20060BY. Sept 2006Mai multe rezultate de la forum. MANUALE - MASINI DE SPALAT RUFE Bosch, instructiuni masini de. Manuale de utilizare si Instructiuni de Folosire pentru masini de spalat Bosch.


Am mai avut aceasta problema si era condensatorul, asa ca acum l-am. Nein Guten Tag, ich habe eine gebrauchte Classixx Waschmaschine von Bosch gekauft und schon macht sie Probleme.

Salve a tutti, sono un nuovo utente, scrvio qui perchè ho un problema alla lavatrice. La lavatrice in questione è la Bosch modello ClassixX 5 . Possibile problema meccanico su macchina Bosch classixx 5. Bosch Classixx Waschvollautomat WAA241– Handbuch – Installationsanleitungen. Bosch Classixx bricht Programm ab Guten Aben ich habe eine gebrauchte Classixx Waschmaschine von Bosch gekauft und schon macht sie Probleme.


It can also be a problem with the speed control PCB or module or even. I have a Bosch Classixx washing machine which I bought about three years ago, the model number is WAE 24368GB.


A simple guide to repairing your Bosch washing machine Eerror. Habe eine Waschmaschine der Marke Bosch Typ Classixx 5. Habe nun folgendes ProbleEgal, mit welchem Programm ich waschen möchte, .