miercuri, 25 august 2010

Comparatie intre dovleac si vita de vie

Vita a iceput sa rada de el, spunand ca e gras si urat, iar dovleacul plangea. Iar vita statea si astepta sa ii creasca strugurii.


Dovleacul se difera de vita de vie ,dovleacul nu se poate ridica mai mult decat de vita de vie.

Este diferit si la fructe strugurele fata de dovleac . Ambele fac flori si fructe ambele sunt agatatoare(dovleacul mai mult sau mai putin) dovleacul face fructele mari cu seminte asemenea ,iar vita . Viţa-de-vie se urca pe araci ca şi acuma. De‑o fi să cad prinde‑mă tu între frunze ca să nu mă sfarm.

Viţa de vie se urca pe araci ca şi acuma. De-o fi să cad prinde-mă tu între frunze ca să nu mă sfarm. Dovleacul se tara pe jos,precum îi este obiceiul. De-o fi sa cad prinde-ma tu între frunze ca sa nu ma sfarm. Compunere despre dovleac si vita de vie,referat Vita de vie,Soiuri de struguri pentru vinuri rosii superioare,Maturarea strugurilor,Prelucrarea strugurilor,Agri.


Dovleacul şi viţa, după Alexandru Mitru: lectura suplimentara. Orice disciplină se poate învăţa şi din poveşti, doar că acest gen de poveşti trebuie.


Anul acesta am si eu astfel de dovleci, doar un cuib, care a produs doi.