miercuri, 29 aprilie 2015

Rame tablouri din hartie

Cum sa faci rame foto din ambalaje de carton uzate. Cum sa faci o rama foto :) - Duration: 5:06. Rama foto retro, din carton reciclat( cofrag de oua) !

Cum se face o rama handmade din tapet si lipici. Tutorial despre cum se face o rama handmade.


Dupa aceea o forma de rama am invelit-o in hartie de culoare neagra (puteti folosi orice culoare doriti). Am decupat hartia dupa chenarul din carton, apoi am .

Pasionata, in ultimul timp, de ceea ce se poate realiza din hartie am dat. Un mod simplu şi distractiv pentru confecţionarea unei rame din carton.


Rama se poate folosi în realizarea creaţiilor quilling (arta de a rula hârtia). Pentru acest tutorial am pregatit o rama de 20xcm, fiecare latura. Lasă un comentariu Posted in Tablouri quilling Tagged cadou, ceramica, corun fasii hartie, handmade, quilling, quilling picture, rama carton, tablou quilling . Alege din oferte pentru rama foto carton. Rama foto carton - Beneficiaza de Garantia de livrare Okazii.


Pentru fotografiile tale favorite nu trebuie sa ai neaparat rame sofisticate sau foarte scumpe, ci este suficient si poate chiar mai deosebit sa faci . Incadreaza-ti fotografiile in rame de calitate!

Alege dintr-o mare diversitate de modele si nuante pe cea potrivita! Postarea anterioara a fost legata de tabloul Onestin, asa ca, m-am gandit, ca poate foloseste cuiva sa stie cum se realizeaza rama tabloului; . Postat miercuri, noiembrie 20la 10:am in Creativitate. Puteti urmari raspunsurile la Rame de tablou din hartie Lumea gospodinelor prin feed-ul RSS . Fă o schimbare şi înrămează-ţi fotografia favorită, apoi agaţ-o pe perete!


Avem o mulţime de postere gata de agăţat, dar poţi înrăma şi fotografii personale, . El ofera un aspect mai elegant unui tablou, permitand lucrarii se fie mai bine scoasa in evidenta. Passepartout-ul de carton se preteaza la lucrari pe hartie, carton ( grafica, pastel, acuarela), fotografie, goblen.