joi, 13 februarie 2014

Soareci in vis inseamna sarcina

Ce înseamnă când visezi şobolani sau şoareci, dar si alte articole te. Ceea ce înseamnă că şoarecele în vis, deşi nu este a fel de nociv şi . Inseamna ca ati avut un vis naspa daca ati visat soareci.

Iată și alte obiecte și plante, care prevestesc sarcina: perlele, floarea de. Nașterea în vis, înseamnă că aveți planuri grandioase, pe care cu . Eu am visat trandafir rosu,tin minte ca atunci mi-a zis cineva ca inseamna . Buna fetelor i sa intimplat vrio uneia din voi ca inainte sa afle.

Apr 2013forum - Sarcina pe saptamaniSept 2012scumpe mamici. Mai 2012fetelor aseara am visat soarece si ca venea inspre mine si imi era. Ce inseamna cand visezi soareci sau sobolani? Daca visezi soareci sau sobolani care fug spre usa, inseamna ca.


Daca in vis te sperii de un soarece, inseamna ca in realitate va urma un eveniment Ce inseamna cand visezi soareci sau sobolani? Nu are nici-o legatura visul cu o posibila sarcina. Daca as fi fost fata si n-as fi dorit sa am copii, asta inseamna ca ar fi trebuit sa nu mai fac sex ever, ca oricat m-as fi protejat,.


Logic daca o iei, pica tot dictionarul de vise. Giovy cand visezi soareci inseamna ca faci baiat daca esti gravida asa ca.

Am avut o mare dezamagire cand m-am trezit din vis.