miercuri, 5 februarie 2014

Poxilina sau poxipol

Despre adezivii comercializaţi în românia. POXILINA es una masilla epoxi de dos componentes ideal para reparar caños de todo tipo de materiales.

Poxilina produs marketat - S-a spart o teava acasa. Iun 2011Fisura rezervor benzinapostăriApr 2004Mai multe rezultate de la forum. Personal, consider ca solutiile gen poxilina, poxipol etc.

POXIPOL este cel mai rezistent şi durabil adeziv. M-as orienta spre poxipol lipire metal sau ceva care sa lipeasca fonta.


A comentat Robert-3(69puncte) acum ani eu zic sa incerci prima data cu poxilina, daca tot ai de gand sa incerci, chiar am un coleg . Poxipol sau poxilina nu tine, am incercat, trebuie ceva si mai al dracului, ceva idei? Cand imi mai ramane cate ceva intr-un tub de poxipol (asta chiar e frate cu poxilina), ca sa il mai pot deschide, incalzesc dopul cu bricheta.

Fisura se poate lipi cu poxipol si poxilina. Dupa ce localizezi fisura golesti motorul de antigel, dai doua gauri de 3mm in capetele fisurii si . Se schimba problema, eu am lipit la un golf (rezervor plastic) dar deasupra lui si nu cu poxilina ci cu poxipol.


Ai instructiuni de folosire in cutie si este speciala pentru ce ai tu . Nu tin bine pe plastic poxilina sau poxipolu' Daca-i plastic precum la . Am incercat cu poxipol, poxidracu si a tinut vreo 2-sapt dupa care . Solutiile aste minune de lipit (poxilina, poxipol, bison etc) am observat ca lipesc orice numai ce ai nevoie nu in sensul ca sunt cateva tipuri de . Adeziv universal Poxipol ml la cel mai bun pret acum la Dedeman. Va invitam sa consultati si celelalte oferte din.


Adeziv universal Poxilina g la cel mai bun pret acum la Dedeman.