luni, 21 octombrie 2013

Remorca motocultor forum

Asa o fi dar avem un topic separat despre motocultoare. Aug 2013Motocultor Ruris 10cppostărifeb.


Motocultor sau tractoraspostăriOct 2010Subtopic MotosapapostăriOct 2009Mai multe rezultate de la forum.

Motocultorul îl foloseste cumnatul meu care nu detine permits de conducere. Pentru a putea vedea mesajele, selectează forumul pe care vrei să-l . In alegerea motosapei, sau motocultorului, ca poti face mai multe cu el, trebuie sa stii.


La astea poti sa pui si remorca, ca duce.

Totusi, multe persoane nu au suficient timp pentru a citi discutii de forum,. Salut, Vreau sa imi construiesc o remorca foarte usoara pe care sa o pot trage dupa motocultor, atv, masina. Remorca motocultor Emil_ Forum de discutii Leroy Merlin despre bricolaj, construcţii, decoratiuni si gradinarit care ofera solutii la problemele . Remorca motosapatoare, Motosapa Gigant, Remorca pentru motosape LY 400.


De ceva timp ma gandesc sa imi cumpar un motocultor. Ideia cu viteze inainte si inapoi e ca, poate imi fac si o remorca. Vreau sa fac cuiva cadou un motocultor sau motocultivator, habar n-am cum.


Motocultor Pro Series 10este un motocultor foarte util gospodarului care poate fi folosit in orice conditii chiar si pe.

Am urmatoarea problema: anul trecut am radiat o remorca usoara 750kg pentru a o inregistra la primaria de unde apartin. In primul rand intrebarea : daca se poate inregistra o remorca pentru motocultor la primarie ? Motocultor nou motocultivator utilaje de lucru, Vand Ferma cu culturi de capsun mur . Remorca motosapa, atv, motocultor (cu frana pe tamburi,cupla rotativa).


Motosapa - Motocultor BSR 5- cp cu REMORCA 4kg si accesorii. Voi mai posta si cu celelalte dispozitive (plug, remorca), dar nu mai pot. Si acest tip de motocultor are freze care se monteaza in locul rotilor. Motocultor Pro Series 75 CP + roti cauciuc, plug, rarita. Motocultor Pro Series 10CP cu roti, benzina, 2cc.


Motocultor MGR 2de CP cu viteze si echipat cu motor Loncin LC170F. Este un motor extrem de performant si excelent pentru lucru la suprafete mari.