marți, 22 octombrie 2013

Palette perfect care color pret

Pretul recomandat este de 1ron si sunt nuante vibrante in gama, iar eu am ales 900 . Vopsea de par Palette Perfect Care Color 6Ruby Re 1ml la eMAG, pret avantajos. Visezi la un păr perfect îngrijit şi culori intense?

Transformă-ți visul în realitate cu Palette Perfect Care Color! Formulacremă cu Elixir de Mătase și FĂRĂ . Palette Perfect Care Color e cea mai noua vopsea fara amoniac, in de culori si la pret prietenos.


Vopsea permanenta Palette Perfect Care Color fara amoniac, cu elixir de matase: Gramaj: 1ml, Pret recomandat: 1ron.

M-am vopsit cu Palette Perfect Care Color. De-a lungul timpului parul meu a suferit cateva modificari si am jonglat cu diverse nuante.


Cu o colectie de de nuante vibrante, gama Palette Perfect Care Color ofera o experienta de colorare unica,. Cu o colecție de de nuanțe vibrante, noua Palette Perfect Care Color fără amoniac oferă o nouă experiență a colorării permanente datorită formulei cu . Vopsea de par Palette Perfect Care Color 3Aramiu Deschis.