vineri, 19 noiembrie 2010

Trotuare din beton amprentat

Pentru inceput, ceea ce ai de facut este sa marchezi traseul unde vrei sa construiesti trotuarul. Marcarea traseului pentru trotuarul din beton.

Salut, Am turant trotuarele de anul trecut prin curte si pe langa casa si ma gandeam sa pun pe ele gresie portelanata ca sa imi reziste peste . Executie trotuar perimetral - sfaturi - Forumul Softpediaforum. Executie trotuar perimetral - sfaturi - Salut,M-am apucat de ceva vreme sa.


Protejare suprafata beton, impermeabilizare.

Iun 2015Beton peste betonpostăriApr 2015ajutor: reparare trotuarpostăriIul 2013parcare , alee auto, bordura in jurul caseipostăriMar 2013Mai multe rezultate de la forum. Trotuarul de protectie din jurul casei se macina - Renovat. Buna ziua, Am urmatoarea problema: acum ani am turnat trotuarul de. Am si eu o problema cu un trotuar din beton care arata foarte rau.


Va rog sa-mi dati o ''reteta'' pentru al repara. Se afla la intrarea in curte pana in fata usii de . Executam trotuare din beton, reabilitare pardoseli industriale vechi, platforme exterioare din beton deteriorate, pardoseli elicopterizate la preturi mici.